Reviews from Peking Zaandam

Recent reviews

5.0
Janet Klitsie
Yesterday

Heb 6 euro fooi gegeven, maar had geen kleine loempia's bij mijn bestelling gekregen.

Laura
24 May 2022

Altijd even goed!

martin ebell
23 May 2022

snel geholpen via de app besteld stond op de afgesproken tijdklaar

Finy Schreuder
23 May 2022

De Chinese bami was ietwat smakeloos, de haaievinnensoep was wat rommelig van samenstelling (grote brokken eiwit en 2 complete krabstaven), het geheel moest ik nog bij verwarmen om het een beetje op temperatuur te kunnen eten. Ik bestelde vaak eten bij jullie, maar het is m.i. wel achteruit aan het gaan. Jammer!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

G.B. van den Nieuwendijk
23 May 2022
Arie Bijl
21 May 2022
Simon
20 May 2022

Weer keurig bezorgd en heerlijk gegeten

Smit
20 May 2022
TV
19 May 2022

Heerlijk gegeten. Keurig op tijd bezorgd.

Tanja
18 May 2022

Eten goed warm . Zeer snelle bezorging

Dijk
18 May 2022

PEKING Gewoon de lekkerste van zaandam als je waar voor je geld wil kan je het beste hier bestellen ik heb vaker in zaandam iets besteld maar kon het gewoon weg gooien dus geef mij maar Peking!!!

Joyce
18 May 2022

Het was heerlijk vers en warm, toppie weer.

Karin
16 May 2022

Nice food, fast delivery.

Johan
16 May 2022

We hebben weer genoten! Het eten was heet bij aankomst en was heerlijk

schellings
15 May 2022

weer heerlijk gegeten stond op tijd klaar

Ina
14 May 2022

Heerlijk maaltijd snel bezorgd goed warm , miste alleen de kroepoek die er altijd bij zit

Elisabeth
14 May 2022

Jammer dat je er tegenwoordig geen kroepoek meer bij krijgt. Mogen jullie best doen boven een bepaald bedrag. Tijden zijn veranderd

Theo
14 May 2022

Geen

Fred Vogel
14 May 2022

Absoluut het beste Chinees eten wat ik tot nu toe heb gegeten! en geloof me ik heb al erg veel geprobeerd ,een echte Topper !

M.Bos
9 May 2022

Was weer heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Fred Vogel
9 May 2022

Het eten was op tijd, goed warm, en echt overheerlijk, vriendelijke bezorger. Het is echt een aanrader !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bout
8 May 2022

Heerlijk. Goed verzorgd

Janet
8 May 2022

Snelle bezorging, eten was goed warm en zoals altijd heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henk Teunissen
8 May 2022

Het eten van Peking is altijd heerlijk!

A.Hoevers
7 May 2022
Janet
6 May 2022

Heerlijk gegeten, en het was nog goed warm. Aardige bezorger!

Lensing
5 May 2022

Heerlijk eten en goed op tijd

Motshagen
3 May 2022

We vragen meestal om de gerechten zonder taugé en prei te doen, bij Peking gaat dat altijd goed. Dat is erg fijn dat men de opmerking goed leest. Het smaakt altijd super goed, Peking is voor ons de favoriet in Zaandam.

G.B.van den Nieuwendijk
2 May 2022

Goede maaltijd en prima bezorging. En op tijd geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nijkamp
2 May 2022
Anita Bakker
2 May 2022

Het eten is vers en smakelijk en de bezorging is prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Smit
1 May 2022
han schellings
1 May 2022

weer heerlijk gegeten en stond optijd klaar

Stolker
1 May 2022

De dimsum waren niet lekker, misschien mijn smaak niet, misschien "overdatum"

Hensen
30 April 2022

Snel geleverd 15min,eten weer zeer goed

E.R.
29 April 2022

Dit weer voortreffelijk!

Jannie
29 April 2022

Altijd lekker en netjes op tijd bezorgd

Frits Boshoven
29 April 2022

Eten bij Peking is voortreffelijk. De bezorging is iedere keer weer op tijd.

Johan Stolk
28 April 2022

Ik blijf het vreemd vinden dat er een minium bedrag voor een bestelling vam €20 - geldt wat onbegrijpelijk is, je betaald al bezorgkosten dat zou de doorslag moeten geven

Joke Geenen
28 April 2022

We bestellen hier al jarenlang. Altijd prima kwaliteit en de bezorging is ook altijd goed.

Mark
24 April 2022

Snelle levering en perfect eten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kalf
24 April 2022

Als altijd goed, op tijd en gewoon zoals gewend. Altijd Chinees bij Peking bestellen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hans van Nooij
24 April 2022

Een goedgevulde loempia met ham en varkensvlees, tenminste niet druipend van het vet zoals bij velen. Smakelijk met lekkere pindasaus extra besteld. Flinke sateh en alles bezorgd goed warm. Complimenten.

Cameron Dickie
22 April 2022

Lekker eten and vriendlijke bezorgd.

Theo
22 April 2022

Eten washeerlijk en op de afgesproken tijd

Martin
18 April 2022

Vers, snel en heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit. Vriendelijke bediening

petra
17 April 2022

alles helemaal prima in orde

jan
10 April 2022
Zaan
10 April 2022
Oscar
8 April 2022

Altijd goede kwaliteit eten en de bezorging was op tijd.

Rachel
8 April 2022

Was wat je verwachten kan als je last bezorgen, biefstuk, groente veel te zout. Verder niet meer of minder je verwacht van thuis bezorgd

AH
8 April 2022

Lekker en warm en op tijd bezorgd

Claudia
7 April 2022
Hetty
6 April 2022

1 woord: HEERLIJK!!!

Linda
6 April 2022

Alles smaakte even heerlijk. Veel verse groenten. Grote porties. Snelle bezorging. Écht voor herhaling vatbaar!

kbo
4 April 2022
nelly
4 April 2022

Ik had besteld voor de tijd 17.45 tot 18.00 uur En de bezorger stond al om 17.15 voor de deur. Ik had gasten en vond het vervelend. Als jullie een tijdkeuze laten doen, moet het geen half uur verschillen. Overigens de kwaliteit was zoals altijd goed. Groeten Nelly

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Peking

beste Nelly Wals, wij hebben voor de zekerheid uw bestelling nagekeken. Toen wij dit deden zagen wij dat u voor zo spoedig mogelijk had bezorgd. Dit houdt echter in dat het gemaakt word en gelijk naar u wordt toegebracht. Het is dus mogelijk dat u dit verkeerd heeft aangeklikt. Als u de volgende keer niet voor een bepaalde tijd uw bestelling wilt hebben kunt u dit in de opmerkingen zetten. Wij zullen daar uiteraard dan extra aandacht aan besteden. met vriendelijke groetjes - team peking

Hans van Vugt
3 April 2022

Prima eten, meer dan voldoende. Bezorging exact op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jacqueline Van der Horst
3 April 2022

Was weer erg lekker en voldoende. We bestellen altijd bij Peking!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard Dekker
3 April 2022

Perfect

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jesse
2 April 2022

Erg goed en vers eten. Chinese bami is heerlijk. Bezorging was erg snel ondanks late bestelling op zaterdag. Dit wordt ons nieuwe adres!

Moon
2 April 2022

Snelle bezorging was heerlijk

Hensen
1 April 2022

Heerlijk gegeten ,en na m'n vorige beoordeling dat er zo weinig saus bij t vlees zat ..dat was nu helemaal top! Bedankt

Hetty
28 March 2022

HEEEEEERLIJKE Tja Dim Sun, moet door iedereen geproeft worden als voorgerecht. Het zijn bolletjes vlees in een knapperig gefrituurd dun jasje!! JAMMIE

Patricia
28 March 2022

Heerlijk gegeten!

H.p.van Ee
28 March 2022
Roxanne
26 March 2022

Snelle bezorging

Rico
26 March 2022

Prima

Hetty
26 March 2022

VERUKKELIJK ALLEMAAL ENBDANK U VOOR DIE LEUKE BONU!

Mary Hall
26 March 2022

Helemaal goed, was erg lekker

Marcel Keune
25 March 2022

Erg lekker zoals gewoonlijk, met recht het beste chinees eten in Zaandam

Joyce
24 March 2022

Het was weer heerlijk, veel en op tijd bezorgd. Kortom geweldig

T.zwier
24 March 2022

Zoals tijd weer prima verzorgd.

Fred Ensink
20 March 2022

De gerechten waren goed van smaak maar niet zo warm meer. Denk dat de gerechten al klaar stonden toen ik om 18:00 uur binnen kwam. Ik wacht liever 10 minuten zodat ik echt warme gerechten mee neem.

Soetekouw
20 March 2022
A. Dijk
19 March 2022

Vond er weinig smaak aan de foe yong hai zittem

Marga
17 March 2022

We hadden gewone kroepoek besteld, maar dat was er niet bij. Bezorging was keurig op tijd. Eten was heerlijk.

Reaction from Peking

Beste Marga, wij hadden het even gecontroleerd voor u. het bleek dat er geen gewone kroepoek was besteld, vandaar dat het er niet bij zat. groetjes, Team Peking

Paulien
14 March 2022

Het was erg lekker. En veel groente.

Bernadet
13 March 2022

Lekker en veel en snel bezorgd

Jaap
13 March 2022

Heerlijk eten !

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Trudy V
13 March 2022

Heerlijk gegeten. Ossenhaas in het gerecht was super mals. Binnen de aangegeven tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geja Seeboldt
13 March 2022

Het eten kwam op tijd, was warm en wederom heerlijk

L vd Maas
12 March 2022

Bijna Koud

Theo
12 March 2022

Nvt

Marjan De Jong
12 March 2022
Wim Borger
11 March 2022
Dees
11 March 2022

Top kwaliteit weer en super vriendelijk en snel bezorgd

Manuel
9 March 2022

Wij komen niet uit Zaandam maar als we hier zijn bij familie.....zoeken wij niet eens naar een goed Chinees bezorg restaurant....er is er maar een en dat is Peking..

Arie Bijl
9 March 2022
Silvana massi
8 March 2022

Eten was nogal flauw. Met name de nasi.

Beekman
7 March 2022

Wat hebben wij heerlijk gegeten. Een van de beste in zaandam

John
4 March 2022
Smit
4 March 2022

Eten was goed heet en erg smakelijk.

Hensen
4 March 2022

Erg smakelijk en goed eten levering is ook erg snel vind alleen de bakjes nasi of bami die erbij zitten best klein altijd vlees in saus over en geen nasi meer bv..

Lensing
2 March 2022

Erg lekker

Do
28 February 2022
Johan
28 February 2022

Heerlijk! Enorm genoten van de dumplings, fo nam en tsja siew!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dam
26 February 2022

Helaas Het zag er top uit maar we zijn er beroerd van geworden .......... zonde ik mijn vrouw en mijn zoon ...........

Karel
26 February 2022

Ik ben een vaste klant en neem altijd Bami Peking maar het was deze keer niet wat ik gewend was. Het stuk kip was meer bot dan kip het saté/stokje zat kleinere stukjes kip op dan voorheen alleen de bami smaakte goed. Ik wil niet klagen maar het wel even laten weten.

Theo
26 February 2022
Mady
25 February 2022

Zoals altijd top!in alles

Wilfred Vos
25 February 2022

Altijd lekker en goede bezorging!

Maria Band
24 February 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd bezorgd.

Tichelaar
21 February 2022

Weer heel lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Michel van der Spoel
20 February 2022

Zoals vanouds snel bezorgd,vriendelijke bezorger en alles was volgens wens. Ga zo door...

Anoniem
17 February 2022

Pittige soep was heerlijk en inderdaad lekker pittig. Ook rest was uitstekend. Heerlijk gegeten.

Dave
15 February 2022

Lekker eten. Erg vriendelijk personeel Keurig op tijd

Do
14 February 2022
Mo
14 February 2022

Het eten was ok, niet zo lekker als we gewend zijn helaas. Nieuwe kok? Bezorging ruim een half uur te vroeg. Dat klinkt fijn, maar was niet handig.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peter vd Loo
13 February 2022

Snelle levering, netjes verpakt en erg lekker

Snirley
13 February 2022

Heerlijk eten en grote porties! Wij hebben er twee dagen van kunnen eten. Alles lekker vers, snelle bezorging.

Peter
13 February 2022
Erik Maarleveld
12 February 2022

Zoals altijd heerlijk, warm en vers. Geen betere bij mij bekend.

Hirs
12 February 2022

Bami was koud en half bakje en loempia zat bijna geen vlees in dus laatste keer ik bestel niet meer

Jan
12 February 2022

Prima service en zeer smakelijk gerecht van ossehaas

K.hendrikshorsten@gmail.com
12 February 2022

Houden zo, lekker en op tijd.

Marjan
11 February 2022
Theo
11 February 2022

Zoals altijd heerlijk

Francois
10 February 2022
Willem Vloon
10 February 2022

Bezorging was perfect en het eten was nog goed heet. Heerlijk genoten van het lekkere eten. Aanrader!

Angela
9 February 2022
Jessica
7 February 2022

eten was goed heet(warm). bezorger was vriendelijk Top

Silvana
7 February 2022

Eten was erg lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

LV
6 February 2022

Vergeleken met een eerdere keer nu super op tijd en super lekker!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marijke van der Bijl
6 February 2022

Het was weer heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A. Lopes
6 February 2022

Heerijke kipsaté, Loempia en vegetarische nasi. Al mag van mij de vegetarische nasi iets meer groente. Binnen de tijd vtiendelijk bezorgd. Very good.

schellings
6 February 2022

was lekker

Niels
5 February 2022

Heerlijk gegeten

Smit
5 February 2022
Bert
3 February 2022

Altijd op tijd klaar en gewoon goed eten !!

Christa
31 January 2022

Heerlijke wan-tan soep

Joeri
29 January 2022

Lekker en optijd

Fam. van Dalen
29 January 2022
Jan
28 January 2022

Prima online bestelling, op afgesproken tijd klaar en bijzonder smakelijk. Aanrader!

Berkhout
27 January 2022

was weer heerlijk vooral de heerlijke loempia

Theo
26 January 2022
Janet
24 January 2022

Eten was heerlijk! Verbeter punt: geen keuze kwa bakken te zetten bij bijvoorbeeld witte rijst, je betaald daar wel extra voor. Verders hebben we heerlijk gegeten.

H.p van Ee
24 January 2022
Yaren
23 January 2022

Erg goed

Mirjam
23 January 2022

Was weer héérlijk. We hebben genoten 💞🙏

van Oorschot
21 January 2022

Ik had gebeld omdat mijn bestelling niet compleet bezorgd was. Het zou na bezorgd worden. Dit is helaas niet gebeurd!

A.Former
21 January 2022

Prima

Rob
20 January 2022

Was weer heerlijk

Don
17 January 2022
han schellings
17 January 2022

was heerlijk

Dirk Balk
16 January 2022

Zeer makkelijk te bestellen. Prima tijd bezorging. Kwaliteit eten is perfect. Het heeft ons gesmaakt.

Sky
16 January 2022

Altijd snelle,goeie service

Kelly
14 January 2022

Onwijs lekker gegeten. Sinds kort is de bruin gebakken nasi kai ding mijn favoriet bij een gerecht! Ik heb gekozen om mijn bestelling af te halen, en het stond optijd klaar. Super!

A.H.Bonnet
13 January 2022

De maaltijd werd op tijd bezorgd.Kwaliteit was prima,temperatuur ook goed.-Zeker voor herhaling vatbaar.Wij hadden 4x maandmenu voor 8 pers.en er hadden 12 pers.van kunnen genieyen.

richard riewald
10 January 2022
Visser
9 January 2022
Milko
9 January 2022

Al tientallen jaren het beste Chinees eten in de zaanstreek.

Soetekouw
9 January 2022

Heerlijk gegeten lekkere rijst, mager vlees,lekkere groente voor herhaling vatbaar.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nvt
9 January 2022

Het is niet meer wat het vroeger was smaakloos nasi is drooge rijst vies smaakloos. En het vlees enz alles smaakloos hetzelfde . Geen chinees meer voor mij

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bakker
9 January 2022

Bestellen vaak bij de babipang hang. Gebekken bananen. En altijd erg lekker wel wT flauw. Maar nu waren ze echt niet te pruimen . Heel drogen bananen en flauw we hebben ze dan ook niet opgegeten maar weg gegooid. En jullie gebeld en de volgende keer hoeven we niet voor de gebakken bananen te betalen en hoop dat ze als van ouds weer lekker zijn Maar voor de rest prima eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Scf martinet
7 January 2022

Lekker genoten

Edwin Rehling
6 January 2022

Het verbaasde mij dat het gerecht Nasi ramas verdwenen was van het menu, terwijl alle onderdelen van dit gerecht afzonderlijk wel op de lijst staan. De uiteindelijk bestelde koe Lo yuk gerechtigd na twee ballen de vuilnisbak ingegaan de met bijbetaling Chinese bami was ook totaal niet wat ik gewend was. De For Nam was goed. Of er is een andere kok of een andere eigenaar. Maar dit was voor het eerst in jaren goed eten,de laatste keer hier. Ik heb nog gebeld voor de Nasi Ramas maar helaas van het menu. Kwaliteit is de basis van elke onderneming en heb dat ook vaak als mond tot mond reclame gebracht. Wat hier gebeurd is weet ik ( nog) niet maar de positieve reclames zijn over

Lensing
6 January 2022

Precies op tijd en lekker warm smaakte heerlijk

Andre
5 January 2022

Heerlijk gegeten, alles lekker klaargemaakt.

Anoniem
3 January 2022
Stolk
3 January 2022

Wat jammer is dat het minimale bedrag voor een bezorging op €20,- is gebracht, wat voor een single best wel hoog is, dus concreet wordt hiermee een hele groep benadeeld

Marjo Duifs
3 January 2022

Alles was heel erg lekker. En een zeer snelle bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

S.H. Thomas
3 January 2022

Hebben lang op de bestelling moeten wachten. Kwam door de grote drukte werd gezegd. Men hield ons wel op de hoogte via mail en telefoon. Maar ook nog 5 minuten werd toch weer ruim een kwartier. Met vele excuses van de bezorger hebben wij eindelijk de bestelling in ontvangst kunnen nemen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard de Beer
2 January 2021
A. leidekker
2 January 2021
Willemijn
2 January 2021
Patricia
2 January 2021
R
1 January 2021
Dennis O'Sullivsn
1 January 2021
Dzintra
30 December 2021
Robert van de pas
30 December 2021

Kom er al 30 jaar.Eten is altijd lekker.Top bezorging!

Anja
30 December 2021
Edwin
30 December 2021
Matias
30 December 2021

vlees was niet mals en droog,niet echt lekker bami was ok en lekker

Onbekend
29 December 2021

Altijd goed, altijd op tijd!

Ido van Gelderen
28 December 2021

Eten is altijd prima. We hadden al bedacht dat de bezorging op 2e kerstdag wat langer zou duren dan anders. Om 17 uur besteld en om 18.20 uur zou bezorgd worden. Nadat het eten om 18.45 nog steeds niet bezorgd was en mijn dochtertje bijna naar bed moest Peking gebeld. Daar kreeg ik te horen dat het erg druk was omdat eerst alle bestellingen die eerder waren gemaakt werden bezorgd, maar dat het er nu zo snel mogelijk aan kwam. Uiteindelijk pas om 19 uur aan het eten. Als compensatie kreeg ik wat kroepoek. Mijns inziens vond ik gratis kroepoek op een bestelling van zo'n 53 euro nogal zuinig. Waarom niet een korting op de volgende bestelling aanbieden bijvoorbeeld voor de ongebruikelijk lange wachttijd? Jammer. We eten hier graag, maar dit is m.i. niet goed aangepakt. Eerst teveel bestelling opnemen waardoor mensen 2 uur moeten wachten (40 minuten langer dan door Peking werd opgegeven) en dan vervolgens gratis kroepoek als compensatie. Niet netjes.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

j
28 December 2021

super goed eten en vriendelijke bezorger

Don
27 December 2021

Lekker en snel bezorgd

Wp Jansen
26 December 2021

Eten was goed en nog warm bezorging was keurig op tijd

Rob Reijinga
26 December 2021

Altijd goed

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sorcha
26 December 2021

Heerlijk gegeten, zoals altijd!

Claudia
25 December 2021

Bestelling stond op de afgesproken tijd klaar en zoals gewoonlijk smaakte het eten in één woord verrukkelijk.

Eric
25 December 2021

Verwachte bezorgtijd 18.50 uur. Kwam om 18.10. Was toevallig al thuis. Dus geen probleem maar anders. ? Eten was goed en meer dan voldoende

Michel
24 December 2021

Weer netjes en snel bezorgd,echter de de hoeveelheid rijst in het bakje wordt steeds kleiner….,bakje een maat groter zou fijn zijn😉

Renan
20 December 2021

Goed gegeten

ton en ger van olffen
20 December 2021

Ben klant van af het eerste uur maar dit is nu de 2 de keer dat het eten smakeloos was. Er zat geen kraak of smaak aan en de Babi pangang was droog en door gebakken. Dit is niet de kwaliteit die ik van hun gewend ben. Dus op zoek naar ander,

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peter Delorme
20 December 2021

Heerlijk gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mariska
19 December 2021

Heerlijk gegeten en ondanks de afstand kwam het goed warm aan

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Richard Dekker
19 December 2021

Goed als altijd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

schellings
19 December 2021

was erg lekker zo als altijd

P van golstein
18 December 2021

Alles was weer heerlijk en goed op tijd. Vorige keer was er iets niet meegeleverd. Daar echt netjes een kortingsbon voor gehad. Echt netjes afgehandeld! Bedankt!

Suus
18 December 2021

Heerlijk eten!

Edwin
18 December 2021

Alles weer helemaal goed en lekker (en warm).

Theo
18 December 2021
I.O.
13 December 2021

Lekkerste chinese eten van de Zaanstreek. Helaas zijn ze niet erg klantvriendelijk.

Renate
13 December 2021

Vriendelijke bezorger kwam het lekkere eten brengen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

aad
12 December 2021

Heerlijke maaltijd ossenhaas met groente babi pangang sate ajam allemaal zeer smakelijk en goed op temperatuur

Dennis
11 December 2021

Jammer dat jullie niet in Wormerveer bezorgen. Het eten was erg lekker.

P van golstein
11 December 2021

Zoals altijd was het zeer smaakvol en netjes op tijd geleverd. Normaal hebben we altijd ruim voldoende maar nu was de hoeveelheid wat karig. We waren met iets meer personen en hadden voor ruim 90 euro besteld. We moesten nu op rantsoen en dat zijn we echt niet gewent van u. Sorry

schellings
11 December 2021

was heerlijk stond optijd klaar

John
10 December 2021

Lekker eten. En netjes op tijd bezorgd.

Simon
10 December 2021

Zoals altijd netjes bezorgd en weer heerlijk gegeten

Cameron
8 December 2021
Yolanda
8 December 2021

Bestelling was er super snel.Het smaakte erg lekker. Veel verse groenten. Top.

Claudia
6 December 2021
Dennie
6 December 2021

Vaker besteld was ok nu was het eten echt niet te vreten nasi totaal niet vers koe loe kai leek wel 6x gebakken loempia was al uitelkaar gevallen. Alles was niet optimaal warm. Ben dr echt van geschrokken heb het zo weg gegooid zonde!! En bezorging duurde ook nog 1.5 uur!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Peking

Zoals met mijn collega besproken is dit al afgehandeld. We zullen voor in de toekomst meer letten op de Koe Lo Kip. Over de Nasi Maleisië weten we ook zeker dat de versheid niet een probleem was. Het zou kunnen zijn geweest dat de kruidenmix niet genoeg was toegevoegd, waardoor de smaak milder was. Er zijn ook verschillende rijstsoorten. Wij gebruiken de langwerpige rijst, i.p.v. korte ronde rijst. Vervelend om te horen dat het niet naar wens was. Wat betreft de bezorging, tijdens de pandemie heeft iedereen liever de bestellingen bezorgd. Dit betekent ook dat een minimale uitlooptijd van +/- 15 min. heel normaal is. Als u stipter op tijd uw eten wil ontvangen raden we u aan het eten of af te halen, of ruim voortijdig te bestellen. Dit kan heel gemakkelijk bij de opmerkingen genoteerd worden. 😊😊😊

B.
4 December 2021

Heerlijk gegeten. Goede variatie in de gerechten en de saus. Netjes dat je bericht ontvangt als bezorger onderweg is.

Theo Teeuw
4 December 2021

Zo als gewoonlijk zeer goed

Tolk
4 December 2021
Robert
3 December 2021

Viel tegen, saus babi Pangang was te waterig. Zoetzure saus was niet lekker. Geen saus bij eend, was droog.

Hans
3 December 2021

Top loempia’s👍

Gerrit van Dam
2 December 2021

Moderne web.side

H.p van Ee
28 November 2021
jan
28 November 2021

bami erg goed weer,maar de koe lo kip is keihard.met een mes amper door heen te komen.verder geen aanmerkingen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Daniël
27 November 2021

Bezorging keurig op tijd en zoals gewoonlijk zeer smakelijke gerechten. Echter vergeten om de tomatensaus bij de Foe Yong Hai mee te geven, evenals de zoetzure saus bij de Koe Lo Kip. Deze sausen worden er heel professioneel altijd los bij geleverd, maar dat vergroot tevens de mogelijkheid dat dit vergeten wordt, zoals nu het geval is. Iets wat ook niet meer recht te zetten is op dat moment. Iedereen zit aan tafel, de bakken zijn open gemaakt. Dan pas kom je er achter dat er iets ontbreekt. Nalevering gaat al snel richting de 30 minuten. Het eten wordt dus koud. Echt een afknapper! Wordt ik pas na een uur terug gebeld dat ik op een volgende bestelling 5 euro korting krijg. Maar dat is dus pas bij een volgende bestelling, vooropgesteld of die er komt met deze service. Ik had liever mijn geld terug gehad.

Ruts
27 November 2021

Heerlijke maaltijd! Perfecte bezorging!

E Lukasse
25 November 2021
Theo
25 November 2021
Bowey
24 November 2021

Altijd maar dan ook echt altijd tevreden over jullie eten. Alsof de kip 3 dagen gemarineerd is, zo lekker. En breek me de bek niet open over de biefstuk pohh heerlijk

johanna
22 November 2021

perfect

D.
22 November 2021

Bestelling om 16.30 uur gedaan, met de vraag of het om 18.30 uur bezorgd kon worden. Bestelling kwam om 18.50 uur. Het eten was als altijd top! Bezorger was beleefd en vriendelijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henk Engel
22 November 2021
Eduard Keijlard
21 November 2021

Zoals altijd uitstekende kwaliteit en perfecte bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van Dongen
21 November 2021

Keurig verzorgd en netjes op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

han schellings
21 November 2021

was weer erg lekker stond optijd klaar

Elizabeth Barbuto
20 November 2021

Redelijk optijd 15 min later, eten was top en heel warm, dus geen reden voor gezeur, heel smakelijk, ik geef een 10👌

Rob Tieman
19 November 2021

Prima eten wat ik van ze gewend ben en zeer ruime porties

Lensing
17 November 2021

Heel lekker en stipt op tijd

Hetty
15 November 2021

HEERLIJK SMAKELIJKZ

Francois
15 November 2021

Het was weer heel goed en snel bezorgd!

Pauline
15 November 2021

Lekker pittige mihoen Singapore!

Finy
15 November 2021

Het is een verademing hoe jullie de kwaliteit, prijs maar ook vooral de smaak zo goed vol kunnen houden. Petje af!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kingma
15 November 2021

Het werd op tijd bezorgd en smaakte prima

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nathalie
14 November 2021

Het was heerlijk allemaal

Soetekouw
14 November 2021
Gerard
14 November 2021

Prima op tijd en goed eten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

schellings
14 November 2021

was heerlijk en stond klaar toen we het kwamen halen

Eliza v Poorten
13 November 2021

Heerlijk eten. Snelle bezorging!

roelofsen
12 November 2021
Jan
10 November 2021

Smakelijk combi-gerecht, vers bereid en precies op de besteltijd klaar!

schellings
8 November 2021

waas erg lekker en stond op tijd klaar

Annelies
6 November 2021

Heerlijk!

René
5 November 2021

Was weer zeer lekker en snel bezorgd

CLEA
5 November 2021

Niets aan veranderen het was weer Top

Visser
31 October 2021

Eten heerlijk, bezorging duurde bijna 2 uur

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stolk
30 October 2021

Wederom geen sambal erbij geleverd, zoals gevraagd bij bijzonderheden, helaas gebeurd dit regelmatig dat het vwrgeten wordt

Willem V
28 October 2021

Lekker, goed warm en redelijk snel geleverd.

Peter
28 October 2021

Het eten was heerlijk, helaas duurde het wat lang voordat het gebracht werd, maar daar werd netjes over gebeld.

Gerda
24 October 2021

Het beste Chinese eten in Zaandam wat mij betreft. Binnen 30 minuten bezorgd aan huis op Zondagavond spitstijd! Vriendelijke bezorger, maaltijd heerlijk warm en ongelooflijk smakelijk. Complimenten hoor.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A. LEIDEKKER
24 October 2021
Martin
24 October 2021

Het eten was weer erg goed. Mooi op tijd bezorgd, en alles was goed warm. 👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

George van Velsen
24 October 2021

Keurig op tijd en prima verzorgd. Smaakte prima, goede kwaliteit.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sanne
23 October 2021
C. A
23 October 2021

Super blij met de bestelling Ik heb hier geen slecht woord over Ik ga hier vaker bestellen en doorgeven

vethaak
23 October 2021

Het eten was niet meer warm. Toen ik belde zei u dat de bezorger onderweg was, deze kwam toen na 20 min, omdat hij meer bestellingen had af te leveren. daardoor was het eten dus niet zo warm meer.

Bloem
22 October 2021

Was Heerlijk

Simon
21 October 2021
Berkhout
21 October 2021

Was de eerste keer dat we bestelden Dik tevreden voor herhaling vatbaar

Yara
21 October 2021

Knappe bezorger 😉

trudy dral
21 October 2021

veel te laat bezorgd waardoor een deel bijna koud aankwam

Hoevers
20 October 2021

Twintig minuten later bezorgd en heel veel saus uit het bakje gelopen, of deksel zat niet goed op of veel te hsrd gereden.

H. Wassenaar
20 October 2021

Het was erg smaakvol en lekker. Het was een uitmuntende maaltijd.

LV
20 October 2021

Het eten was top, maar de bezorging (en dan bedoel ik niet diegene die het bezorgde, want die was heel vriendelijk) was teleurstellend. Na anderhalf uur gebeld en keurig excuses gekregen vanwege drukte, twee uur na bestellen eten pas bezorgd.

Don Babaubun
20 October 2021

Bezorging was wel laat maar het was erg druk vandaar

Harry Ham
18 October 2021

Goede ontvangst altijd druk . Kwaliteit perfect. Eeten ook top en snel . Ja ? Een aanrander voor vrienden.

Torres
17 October 2021
Theo
16 October 2021
Abbo
16 October 2021

Perfect, lekker en bloedheet...en ruim binnen de tijd. Top!

sondervan
16 October 2021
Danny
15 October 2021

eten was heerlijk en ruime portie's alleen duurde het ruim 40 min na mail dat eten onderweg was.

Torres
13 October 2021

Erg professioneel geholpen, ze hebben gebeld om te informeren dat het eten onderweg was. Vriendelijke bezorger en eten was erg lekker. Jullie hebben een nieuwe klant

J.G. kool
11 October 2021

prima op tijd bedankt

Rita Verweij
11 October 2021
Mirjam
11 October 2021

Het eten was weer top. Alleen werd het een kwartier eerder bezorgd dan ik gevraagd had ,mijn gasten waren er toen nog niet. Dat vind ik wel een min puntje. Daar moet wel op gelet worden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peter Delorme
10 October 2021

Het eten was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Delver
10 October 2021